Up | Down

Από το Blogger.
 

Decades

~ ~

Το ντεμπούτο των Decades κυκλοφορεί στις 30 Απρίλη. Αν κρίνεις από τα τέσσερα κομμάτια που παίζουν, το άλμπουμ θα σε κάνει να κόψεις τις τσόντες. Θα τη βρίσκεις μόνος πλέον. Αυτός ο δίσκος βρωμάει αστέρια. Οι Decades είναι χαμένοι στο ρομαντισμό και την απόγνωση του post punk, τα χάδια της ποπ και του shoegaze, την εσωτερική έκρηξη και κυριακάτικη μελαγχολία. Σου μιλάνε ρε κατευθείαν τα κομμάτια. Σε κοιτάνε στα μάτια και σε διαπερνούν..
 
Genre: Post Punk / Shoegaze
 
 
 

Saturday Looks Good to Me - One Kiss Ends it All

~ ~

Η αλλαγή της ώρας βάζει το καλοκαίρι ν'αρχίζει να ξεβολεύται από τη στάση ύπνου που είχε πάρει και ξεκινά ζέσταμα για εκείνη του οδηγού. Οδηγού μιας καλύτερης ψυχολογίας. Οτι σ'αυτό το χάλι αξίζει να διασκεδάσει και λιγάκι, του αξίζει να βρεθεί ένα χάραμα ξεχασμένο και χωρίς μνήμη σε κάποια αμμουδιά. Σ'αυτό που θα προσπαθήσεις να κάνεις θα σε βοηθήσει πολύ το νέο άλμπουμ, "One Kiss Ends it All", των Saturday Looks Good to Me. Πρόκειται για σίγουρο σκονάκι. Θ'αριστεύσεις καμάρι του καλοκαιριού. Θα είσαι νούμερο ένα στα ποπ τσάρτς, θα πάρεις ένα ποπ τσάρτερ και θα είσαι ο ποπ στάρτερ. Το πιο "μουσικό" ποπ άλμπουμ για το 2013. Will the summer ever come, are you kissing anyone?..
 
Genre: Pop / Twee / Indie
 
Link: bandcamp
 

Mentira Mentira - No Way Out

~ ~

Αυτοί είναι "φιλαράκια" των από κάτω. Και καλά. Απλά είναι από το Μεξικό κι αυτοί και τους έχει στο ίδιο παρτέρι ο τελευταίος σταθμός. Το "No Way Out" είναι η περσινή και τελευταία τους δουλειά. Κάποιες στιγμές ακούγονται σαν τους Pixies και άλλες σαν τον καλή η ώρα του ξανθομάλλη σουπερ σταρ με μάλλινη ζακέτα. Το "No Way Out" έχει σύνολο 9 κομμάτια και είναι πιο σύντομο κι από twee δίσκο. Γύρω στα 18 λεπτά. Ίσα που προλαβαίνεις να φτιάξεις τον ελληνικό στο μπρίκι. Παρά την καύση ο δίσκος ακούγεται ωραίος. Θα μπορούσαν να κάνουν και πιο πολλά αν δεν είχαν στο μυαλό τους να μη σπάσει η καπότα. Βασικά πράγματα, δεν έχει προκαταρκτικά, εκτός από 2-3 κομμάτια όπου το παλεύουν πιο πολύ. Και αν και φαίνεται κάπως αρνητική η όλη παρουσιάση, το "No Way Out" μου άρεσε και θα περιμένω τα τσίκος για την επόμενη δουλειά τους..
 
Genre: Mexicobain
 
 



XYX – Teatro Negro

~ ~

Οι XYX ξεκίνησαν δυναμικά με δύο σινγκλς το 2008 κι ενώ είχαν το "Teatro Negro" έτοιμο, ξαφνικά σιγή. Διάβασα διάφορα για το ντουέτο και πως εξελίχθηκε η πορεία τους. Γαμημένες νοοτροπίες και συγκυρίες. Τελικά, μετά από καιρό το "Teatro Negro" βρήκε την ευκαιρία που άξιζε και κυκλοφόρησε πέρυσι μέσω της Monofonus Press. Ακούγεται τόσο γαμηστερό που ξενερώνεις όταν διαβάζεις οτι οι XYX από το Μεξικό το έχουν διαλύσει. Απλά θες ν'ακούσεις κι άλλο. Όλα μοιάζουν σούπερ στο έργο, δεν υπάρχουν κενά, μόνο ενέργεια και ιδρώτας. Punk. Δίνουν οτι καλύτερο έχουν. Μέσα στο σκοτάδι, σε κάνουν λαίμαργο, σου αφήνουν πληγές. Post Punk. Δε ξέρω ποιό κομμάτι να πρωτοδιαλέξω. Κρίμα που ξέφυγε από τη λίστα του 2012..
 
Genre: Punk / Post Punk
 
 

Digits - In the City of the Dead

~ ~

Πρόκειται για ένα άλμπουμ-ιστορία η οποία διαδραματίζεται στο μέλλον. Βλέπει το φασισμό να έχει ξεπεράσει το στάδιο του αυνανισμού και να εξαπλώνεται παντού σαν ο χειρότερος ιός. Πολιτικοί και μπάτσοι έχουν μαύρες γλώσσες από το συνεχές γλείψιμο ακαθαρσιών με στόχο το χρήμα και οι συμμορίες είναι κάτι σαν το μπακάλικο της γειτονιάς. Τόσες. Γενικά δε μιλά και για κάτι ουτοπικό μιας και όλα αυτά τα βλέπουμε ήδη στα προσεχώς. Ο δίσκος από την άλλη δεν είναι και τόσο σκοτεινός όσο θα προέβλεπε κάποιος βάσει του στόρι. Τα σύνθια χύνονται παντού, είναι η αρχή και το τέλος και drum machine μέχρι να πεθάνει ο διάολος. Δε θα σε ικανοποιήσει όλο το σετ αλλά έχει ωραίες στιγμές, δεν είναι κακό. Δε σου δείχνει ακριβώς το δρόμο προς το Βερολίνο αλλά θα μπορούσε άνετα να είναι αυτή η πόλη των νεκρών..
 
Genre: Synth Pop
 
Link: get it / stream
 
 

Young Dreams - Between Places

~ ~

Το περίμενα αυτό το ντεμπούτο από τους Young Dreams. Μου είχαν αρέσει από την αρχή. Κρίμα που το "Between Places" έχει μαζέψει αρκετές αρνητικές κριτικές. Εμένα προσωπικά μου άρεσε αρκετά αυτό το ποπ όργιο που άκουσα. Ούτε βαρέθηκα, ούτε αμφισβήτησα. Οι Young Dreams δημιουργούν υπέροχα ποπ τραγούδια με γεμάτο ήχο και συνδυάζουν άψογα την ηλεκτρονική βοήθεια με το τι μπορούν να κάνουν οι ίδιοι από μόνοι τους. Ξέρουν να φτιάχνουν απίστευτα catchy μελωδίες που δε γίνεται να μην υποκύψεις. Όλα αυτά δε θα είχαν γίνει πάντως αν οι Young Dreams δεν είχαν ακούσει ποτέ τις αρμονίες των Beach Boys. Είναι βαθιά επηρεασμένοι, κάτι όμως που δε δρα καθόλου αρνητικά. Εννοείται οτι το "Between Places" έχει και τις πληγές του. Δεν υπάρχουν πολλές αλλαγές στα κομμάτια τους αν και οι ίδιοι μοιάζουν να έχουν όμορφες ιδέες. Ίσως αυτό το συνεχόμενο ίδιο σκηνικό να κουράσει κάποιους. Η μπάντα αυτή όμως διαφέρει από τις υπόλοιπες του είδους. Δε ξέρω, ο ήχος τους μου μοιάζει απίστευτα οικείος και μου δίνει ελπίδες οτι στο μέλλον θα μας δώσουν κάτι παραπάνω, κάτι εξαιρετικό..
 
Genre: Pop
 
Link: stream
 



Week of Wonders - Failures

~ ~

Οι Week of Wonders μου δίνουν το συναίσθημα της ανεμελιάς. Να βρίσκομαι κάπου, κάπως και να χορεύω έχοντας αφήσει τα πάντα πίσω μου. Όλες εκείνες τις ανήσυχες αναπνοές που κάνουν το χρόνο να πέφτει πάνω σου και να σε παρατάει αιμόφυρτο στις σκέψεις σου. Είσαι απλά μόνος και περνάς όμορφα αφήνοντας το σώμα σου ανεξέλεγκτο, ν'αποτοξινωθεί από τη μίζερη και άχρηστη σοβρότητα σου. Οι Week of Wonders δεν είναι ακριβώς χαρούμενοι. Ούτε νοσταλγικοί. Είναι μεθυσμένοι. Κουβαλάνε τη θολούρα των 60's και αφιερώνουν χρόνο σε σανίδες του surf και αμμόλοφους. Για την ιστορία οι Week of Wonders είναι η νέα μπάντα του Leif Anders των Orca Team και αυτό είναι το ντεμπούτο EP τους..
 
Genre: Pop
 
Link: bandcamp
 
 

Nine Stories - Trafalgar

~ ~

Κι επειδή μάλλον τα κρύα επιστρέφουν για λίγο, τι καλύτερο από το να φτιάξεις κάτι ζεστό και να βάλεις το νέο δίσκο των Nine Stories να παίζει. Μελαγχολική ποπ από τη Μαδρίτη, έρχεται ακίνδυνα και γεμίζει φως τη νύχτα. Πραγματικά όσο παίζει τόσο μου αρέσει. Η ζεστή φωνή του Nacho Ruiz ξεχωρίζει και ανεβάζει επίπεδο το "Trafalgar". Υπάρχουν στιγμές που μου φέρνουν στο μυαλό τους Cats on Fire, οπότε αν σκεφτείς τη λατρεία μου γι'αυτούς καταλαβαίνεις οτι ο δίσκος αυτός δε θα μείνει απλά σ'ένα φάκελο. Το "Trafalgar" είναι από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις για το 2013. Απλό, κομψό, έντιμο, συναισθηματικό, ποπ..
 
Genre: Pop
 
Link: stream / bandcamp
 

Le Reveil des Tropiques - S/T

~ ~

Το εξώφυλλο είναι το μοναδικό σημείο του δίσκου που θα δεις τον ήλιο. Από εκεί και μετά σκοτάδι. Βασικά έχω ακούσει μόνο το μισό δίσκο, αλλά από αυτά που άκουσα ψήθηκα. Πολύ μεγάλα κομμάτια(μέχρι 17 λεπτά) που χτίζονται σε φάση post-rock χωρίς όμως να τους έδινα κιόλας αυτό το ταγκ. Το ντεμπούτο των Γάλλων Le Reveil des Tropiques είναι βουτηγμένο στη ψυχεδέλεια, στον πειραματισμό, στο θόρυβο. Με άλλα λόγια οι Γάλλοι έχουν βγάλει ένα πολύ γαμηστερό δίσκο(ελπίζω δηλαδή αφού δεν το έχω ακούσει όλο) και αν έχεις λίγο υπομονή μπορείς να δεις και τι πίνουν στο 17λεπτο βίντεο του "Yonaguni"..
 
Genre: Psych / Experimental
 
 
Le Réveil Des Tropiques - Yonaguni from Sébastien Roussel on Vimeo.

Cover Girl

~ ~

Διάβαζα μια μίνι συνέντευξη του Andrew Milk των Cover Girl και η πρώτη ερώτηση που του τέθηκε, ήταν να περιγράψει τη μουσική τους. Η απάντηση ήταν: "A post-punk-party band. Serious about having fun." Νομίζω επαρκεί. Αυτό που ακούω είναι κάτι τέτοιο, κάτι που σε κάνει απλά να σηκώνεσαι και να χορεύεις. Δεν έχουν κάτι πέρα από ένα 7" και φαντάζομαι οτι ήρθε η ώρα να μπουν για τα καλά στο παιχνίδι..
 
Genre: Post Punk