Up | Down

Από το Blogger.
 

Mgmt - It's Working

~ ~

Αυτό είναι το νέο και πολύ ωραίο video των Mgmt ή τουλάχιστον τώρα το είδα εγώ. Πάντως, παρά τα άπειρα αρνητικά σχόλια που άκουσα και διάβασα για το 'congratulations', εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και δε ντρέπομαι να το πω! Μπορεί και πιο πολύ από το ντεμπούτο τους. Τι κακό είχε δηλαδη? Εντάξει, το siberian breaks παραήταν μεγάλο χωρίς λόγο, αλλά κατά τ'άλλα μια χαρά τα κομμάτια. Τι περιμέναμε δηλαδή? Μια από τα ίδια? Και μετά θα λέγαμε οτι κάνουν copy paste το oracular spectacular. Anyway, μία τελευταία ερώτηση:
Αν το 'congratulations' ήταν το ντεμπούτο μιας άλλης μπάντας, τι αντιμετώπιση θα είχε???

"It's Working" / MGMT from SO-ME on Vimeo.

3 σχόλια:

Raggedy Man είπε...

Χμμμμ... Από μένα την ίδια... Δεν ξέρω, όλα τα κομμάτια στο Congratulations, μου 'χε φανεί ότι η "ιδέα" εξαντλούνταν στην αρχή. Στο πρώτο ριφφ. Μετά το κομμάτι (όλα) δεν πήγαινε πουθενά. Τεσπα, αφού ρώτησες, η μαλακισμένη άποψή μου...

Suicide Dots είπε...

Ε όχι και μαλακισμένη. Καλά τα λες από τη δική σου πλευρά, απλά πιστεύω οτι πλέον όλοι περιμένουν από 'μεγάλα' ονόματα και μη να βγάλουν τους super δίσκους με τα super κομμάτια...Λες και η έμπνευση και δημιουργικότητα είναι κάτι εύκολο, σαν τον στιγμιαίο καφέ..

Scary Rabbi είπε...

oi mgmt an den eixan tosh diafimhsh twra pia tha htan one hit wonders...ante two...kids kai Time To Pretend...poly yperektimimeno groupaki!th gnwmh mou lew etsi...

Δημοσίευση σχολίου