Up | Down

Από το Blogger.
 

Blonde Redhead- Penny Sparkle

~ ~

Την περασμένη εβδομαδα κυκλοφόρησε και η καινούργια δουλειά των Blonde Redhead. Έχοντας αφήσει απο τον προηγούμενο ήδη δίσκο τους τον ακατέργαστο ήχο και τις εκκωφαντικές παραμορφώσεις, η kazu και η παρέα της βαδίζουν σε νέα μονοπάτια και σε προκαλούν να τους ανακαλύψεις για άλλη μία φορά..Πρόκειται για ένα πραγματικά εσωστρεφές άλμπουμ, το οποίο αν του δώσεις τον απαραίτητο χρόνο θα σου ξεδιπλώνεται σταδιακά και θα σε αποζημιώσει στο ακέραιο....

Genre: Alternative

Link: myspace

4 σχόλια:

Raggedy Man είπε...

... και πάνω που είχα αρχίσει ν' ανησυχώ ότι μόνο σ' εμένα άρεσε...

Suicide Dots είπε...

Όχι, μην ανησυχείς, τ'αυτιά σου είναι ακόμα στη σωστή στάση.
Η μπάντα μπορεί να κουράστηκε. Να ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό. Και νομίζω οτι κάθε σωστή μπάντα πρέπει να δοκιμάζει νέους δρόμους. Δεν είναι οτι έκανε και καμιά στροφή 180 μοίρες.
Και δηλαδή, επειδή δεν έχει ξεσπάσματα, στο βάλτο οι Blonde Redhead? Όλα τα άλλα είναι μικρές λεπτομέρειες? Δεν καταλαβαίνω.
Οκ, προσωπικά γούστα είναι αυτά, συμφωνώ. Η μαγεία και το βάθος είναι εκεί πάντως. Αν κάτι δεν είχε πάθος, αυτό ήταν το 'The Suburbs'. Ωραία κομμάτια, αλλά junk food φάση.

Suicide Dots είπε...

Ρε συ Μάκη, γιατί δεν μπορώ να κάνω σχόλια στο pendulum?
Αν είναι κάτι γελοίο, μη με εκθέσεις. Κομψά:)
χεχεχεχεχεχεχε..

GYBE κι εγώ οπωσδήποτε!

M. είπε...

βασικά θα σε γελάσω γιατί ούτε εγώ έχω καταλάβει πως γίνεται!αν και από όσο ξέρω ένας τρόπος είναι να κάνεις ερώτηση εκεί που έχω βάλει το ερωτηματικό.αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος πως θα βγει!...γ*μημένη τεχνολογία...

Δημοσίευση σχολίου