Up | Down

Από το Blogger.
 

Panda Bear - Tomboy

~ ~

Ο τύπος μου είναι πάρα πολύ συμπαθής..γενικά οι AC, αλλά αυτός ιδιαίτερα.
Καταρχήν το 'Tomboy' δεν είναι 'Person Pitch', γιατί πολύ απλά είναι 'Tomboy'..Όσοι δεν είναι φαν να μη μπουν στον κόπο να το ακούσουν και αρχίζουν και κράζουν μετά χωρίς λόγο..
Το 'Tomboy' είναι πιο cool, πιο δροσερό, πιο ήρεμο. Σου δείχνει τη μεριά του Ατλαντικού που χάζευε ο Noah Lennox καθώς έγραφε(με το 'Scheherezade' την πιο σκοτεινή πλευρά του δίσκου). Δε ξέρω αν μπορώ να χρησιμοποίησω την παρακάτω έννοια, αλλά μου δίνει την εντύπωση μιας πιο soulίστικης pop το 'Tomboy'. Κάποιες στιγμές επίσης, σου φέρνει στο μυαλό πως θα μπορούσε να κάνει παρέα κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων με τον Brian Wilson του 1967..
Μου άρεσε πάρα πολύ, δεν πρόκειται να μπω στο τριπάκι να το συγκρίνω. Δε με απογοήτευσε ούτε στο ελάχιστο..

Υ.Γ. Λινκ παίζει, αλλά δε ρισκάρω με αυτήν την κυκλοφορία καθώς ήδη παίζει μία κίτρινη..μη χαθούμε τώρα που γνωριστήκαμε..χεχε

Genre: Experimental Pop

Link: stream

Panda Bear - Last Night At The Jetty

Panda Bear - You Can Count On Me

4 σχόλια:

Raggedy Man είπε...

"Όσοι δεν είναι φαν να μη μπουν στον κόπο να το ακούσουν και αρχίζουν και κράζουν μετά χωρίς λόγο.."
Εχμμμμμμμ.... Για ποιον χτυπάει η καμπάνα;

Suicide Dots είπε...

Χαχαχαχαχα...
Δεν είχα εσένα στο μυαλό μου, πιστεψέ με..εσένα θα σε απολαύσω..χαχαχα
Το περιμένω κιόλας, μη σου πω!!!
Φαντάζεσαι να σου αρέσει? Το άκουσες?

Raggedy Man είπε...

Όχι ακόμα. Μόλις χτες το κατέβασα... Θα δείξει. Αν και δεν έχω και τρελή διάθεση για κράξιμο τελευταία...

Scary Rabbi είπε...

μέτριο.βασικά δε μου πε τίποτα...

Δημοσίευση σχολίου