Up | Down

Από το Blogger.
 

Maria Minerva - Cabaret Cixous

~ ~

Το 'Cabaret Cixous' ουσιαστικά επιβεβαιώνει την πορεία που έχει διαλέξει τους τελευταίους μήνες η Not Not Fun και μας έχει αφήσει να περιμένουμε ακόμη ένα δεύτερο The Deeep για παράδειγμα..(αυτή τη στιγμή κατεβάζω το καινούριο Robedoor βέβαια..για να δούμε)
Ο δίσκος βέβαια δεν είναι κακός. Κάθε άλλο. Η Maria Minerva κάνει πολύ καλά αυτό για το οποίο πληρώνεται. Ίσως είναι και η πρώτη κυκλοφορία της Not Not Fun που απόλαυσα μετά από καιρό..

Genre: Experimental

Link: maria



MARIA MINERVA - RUFF TRADE from Not Not Fun on Vimeo.

9 σχόλια:

Scary Rabbi είπε...

Αχ Μαρία Μαράκι Μαριώ...
Φέτος η not not fan κρύφτηκε για τα καλά.Ελπίζω να μας δώσει κάτι στους επόμενους μήνες.
(αν εξαιρέσεις το λινκ για το φεισμπουκ το υπόλοιπο είναι μέτριο)

M. είπε...

...να το κράξω το αλμπούμ ή να το αφήσω για άλλη φορά?...θα το κράξω... λοιπόν μουσικά το βρήκα βαρετό μέχρι υπνηλίας και όσο αφορά την εξωτερική εμφάνιση ίσως έχει το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ album cover της χρονιάς! ούτε πεντάχρονος πρώτη φορά αν κάτσει μπροστά σε pc δεν βγάζει τέτοια μαλακία εξώφυλλο!... με απογοήτευσε η Μαρία...

η NOT NOT FUN είναι απογοητευτική φέτος (με εξαίρεση βέβαια τα album των Peaking Lights και Wet Hair που γάμησαν)

Suicide Dots είπε...

Καλώς τα παιδιά!

Σορρυ που θα σας ξενερώσω αλλά εμένα μου άρεσε ρε!
Και για να σας τη σπάσω θα το ακούσω πάλι τώρα..χεχεχεχεχε

Χρήστος Μίχος / Christos Michos είπε...

Εγώ είμαι κάπου στη μέση. Έχει εξώφυλλο που θυμίζει τις techno-goa συλλογές της δεκαετίας του '90,φωνητικά που θέλουν δούλεμα και λιγότερα echo,αλλά ο,τιδήποτε άλλο όμως δείχνει αστέρι εν τη γεννέση του.Και φαντάζομαι όταν σταματήσει να είναι τόσο εγκεφαλική θα δούμε περισσότερα καλά.Κατα τ'άλλα το ότι με απασχόλησε ακριβά είναι θετικό.Αρα ο δίσκος είναι ένα αξιοσημείωτο ντεμπούτο και δεν μπορείς να τον απορρίπτεις έτσι χαλαρά....

Suicide Dots είπε...

Το καρπούζι κόπηκε στα ίσα και είναι στο τραπέζι. Προσοχή στα κουκούτσια :))))

kostas είπε...

τέτοιο κιτς εξώφυλλο έχω να δω απο το trance nation vol. 2...αλλά το δισκάκι γαμεί!τι εθιστικότατη popιά αυτο το ruff trade...παίρνω μια φέτα καρπούζι κ τα κουκούτσια χάμω..την δροσιά του να χεις φίλο...:)

Suicide Dots είπε...

Πες τα αγόρι μου!!!!τέρμα επίθεση θέλω:)

evaversus είπε...

Η Maria είναι Εσθονή ,και όλες τις οι κυκλοφορίες μέχρι στιγμής είναι κατα τη γνώμη μου συμπαθείς προσπάθειες .Στην Ελλάδα ακόμα τρίβουν όμως ... Εκτός αν υπάρχει τίποτα παρόμοιο στην Εγχώρια Ελληνική σκηνη .Αν ναι ενημερώστε με ...

Suicide Dots είπε...

Ειλικρινά δε ξέρω, δε το έχω ψάξει..
Όποιος πάντως βρει κάτι, τα λέμε εδώ..χεχε

Δημοσίευση σχολίου