Up | Down

Από το Blogger.
 

Swahili - S/T

~ ~

Το άλμπουμ αυτό θέλω να το ακούσω! Αυτό πάει να πει οτι δεν το έχω. Δε μπορώ να το βρω πουθενά, εκτός από τα τρία αυτά κομμάτια. Υπάρχουν από το 2011 αλλά τώρα θα τύχει κυκλοφορίας. Εκτός κι αν κάνω λάθος. Κι ενώ δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα καν το ντεμπούτο αυτοί ετοιμάζονται για το LP2. Shit..
Έχει κάτι το ιεροτελεστικό και πολύ γουστάρω. Χάσιμο. Κι ας έβγαιναν παλιότερα δέκα-δέκα παρόμοια. Τώρα δεν είναι τότε κι εγώ έχω αλλάξει. Και μου αρέσει να πηγαίνω εκεί πίσω κάπου κάπου.
Είχα βρει μια άκρη κάποτε και δούλεψα(και καλά) security σε μερικές συναυλίες. Μία από αυτές ήταν το Sola Luna. Όλους μέσα τζαμπέ, πέταμα της κίτρινης(ή πορτοκαλί?) αηδίας και μέσα στο χαμό. Θεέ μου, πόσο ωραία είχα περάσει..Ένταξει, τούτοι δεν είναι σε εκείνη τη φάση, ούτε καν, αλλά έτσι για να λέμε. Πόσο θα ήθελα να ξαναζήσω ένα τέτοιο χάσιμο..Πόσο ρε..

Genre: Psych

Link: site





2 σχόλια:

fool είπε...

Εδώ σου έχω κι ένα τέταρτο κομμάτι το "Holons" από συλλογή της Sweating Tapes

http://sweatingtapes.bandcamp.com/album/a-compilation-volume-1-portland

Το βρίσκεις και στο sound cloud

http://soundcloud.com/sweatingtapes/swahili-holons-from-a

Suicide Dots είπε...

Ναι το τσέκαρα αλλά δεν είναι στο άλμπουμ.
Βασικά από αυτήν τη συλλογή τους έμαθα, αλλά δε μπορώ να βρω άλλο ρε γμτ. Μόνο itunes παίζει αλλά πρέπει να πληρώσεις για να το κατεβάσεις..

Δημοσίευση σχολίου