Up | Down

Από το Blogger.
 

Sweet Baboo - Ships

~ ~

Καλημέρα. Είναι πρωί αλλά είναι βράδυ. Θέλεις ένα τσάι? Ναι, αλλά θέλω να κοιμηθώ νωρίς, δε ξέρω. Από την άλλη είναι ήδη νωρίς. Και τι έγινε κι αν το πάμε αργά. Όταν τελειώσει κι αυτό πάλι νωρίς θα είναι. Καλά, βάλε. Δεν καταλαβαίνω και πολλά να σου πω, σιγά, δε βαριέσαι. Θες να δούμε τους τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας? Πάλι ρε μαλάκα? Πλάκα κάνεις έτσι? Έλα, ξεκόλλα. Ρε συ αγόρασα δώρο στη μάνα μου για τα Χριστούγεννα. Αχαχαχαχαχα. Τι γελάς ρε. Της πήρα μια ηλεκτρική κουβέρτα. Μαλάκα κοιμάται δίπλα στο τζάκι και μου λέει ότι κρυώνει. Ε τώρα δεν παίζει να μου το ξαναπεί ρε. Χαχαχαχα. Είσαι τελείως μαλακάς ρε. Γελάς με τη μάνα μου? Ρε δε γίνεται αυτό. Το μπλόγκερ έβαλε αυτόματη διόρθωση ή ορθογραφικό έλεγχο ή όπως στον πούτσο το λένε. Ρε όταν έγραψα μαλάκα μου το κοκκίνησε. Αχαχαχαχαχα. Ρε δεν παίζει το 2013 να σου κοκκινίζει τη λέξη μαλάκας. Απλά δε γίνεται. Μαλάκας μαλάκας, μαλάκας, μαλάκας, μαλάκας. Χαχαχαχα. Ρε τι είναι αυτό που ακούμε? Αυτό μου το έκανε δώρο η μάνα μου ρε. Χαχαχαχα. Χαχαχαχα. Χαχαχαχα. Καλά, πλάκα κάνω. Ωραίο δεν είναι? Ναι ρε, πολύ ευχάριστο. Στο κλίμα των ημερών. Είναι ανοιξιάτικο όμως. Ε καλά, στ'αρχίδια μας. Ωχ, και τ'αρχίδια τα κοκκίνησε. Χαχαχαχα. Αρχίδια, αρχίδια, αρχίδια. Χαχαχαχαααααααααααα, μαλάκας, μαλάκας, μαλάκας. Ρε φίλε πολύ ωραίο mood αυτοί οι Sweet Baboo. Ένας είναι ρε άσχετε. Μμμμμ..μίλησε ο sd ο σχετικός. Χαχαχαχαααααααααααα. Έλα, γράψε λίγο μαλάκας να γελάσουμε. Ξεκόλλα ρε μην πίνεις άλλο. Δε γίνεται ρε, αυτός ο Sweet Baboo φταίει. Ρε φίλε τι τίτλος είναι αυτός, "The Morse Code For Love Is Beep Beep, Beep Beep, The Binary Code Is One One". Αχαχαχαχαχα. Ρε πότε τέλειωσε κιόλας ο δίσκος. Βάλτο στο repeat ρε. Μαλακααααααααααααςςςςςς..
 
Genre: Indie / Twee or Electric blankets as a gift for mothers
 
Link: site
 

6 σχόλια:

the truant είπε...

ωχ... πάει κι αυτός

Suicide Dots είπε...

Χαχαχαχα, πότε πρόλαβες ρε κούναβε??

spiral είπε...

not my cup of tea, όμως το κείμενο γάμησε. αρχίδια!

Suicide Dots είπε...

Ε, εσένα σ'αρέσουν οι μεταλλικές κούπες, χοχοχοχο ;)

spiral είπε...

ναι. που, αντί για τσάι, έχουν ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΜΟΥ!
(ράγκεντη μόουντ: ον)

Suicide Dots είπε...

Χαχαχαχα, χαίρομαι τόσο που είμαι φίλος σου:)))

Δημοσίευση σχολίου