Up | Down

Από το Blogger.
 

Flowers - Do What You Want To...

~ ~

Μόνο για τα "Joanna" και "Young" δίνω στο ντεμπούτο των Flowers άριστα. Αν το "Chorus" των Literature είναι ένας fun δίσκος, τότε το "Do What You Want To, It's What You Should Do" είναι συναίσθημα. Καθαρό συναίσθημα. Όταν άκουσα το "Joanna" ήρθε στο μυαλό μου η αντίδραση που είχα όταν πρωτοάκουσα το "Into the Wilderness" των Burning Hearts. Αν και διαφορετικά κομμάτια, ήταν σα να ερχονταν από την ίδια πηγή. Χωρίς να τους βάζω στο ίδιο ράφι. Η επιστροφή στη μπλογκόσφαιρα με βρίσκει αγκαλιά με δύο υπέροχους indie δίσκους και από ένα χαμόγελο για τον καθένα..
 
Genre: Indie
 
 

6 σχόλια:

Raggedy Man είπε...

Τώρα το άκουγα. Ρε δε μου άρεσε ρε. Μου την έσπαγε η φωνή της τύπισσας. Κιθάρες γαμώ κέτσι, αλλά αυτές οι κορώνες τις έλεος... Τσέκαρε τους Proper Ornaments.

Suicide Dots είπε...

Όχι ρε, γιατί? Να σου πω εμένα μου άρεσε η φωνή της. Και φαντάζομαι θα είναι και μικρούλα σε ηλικία. Τους Ornaments τους έχω stand by ναι:)

Raggedy Man είπε...

Βάλε και τους Gold Bears. Και εννοείται τους Whirr.

Suicide Dots είπε...

Gold Bears είναι πιο κάτω στο Μάιο. Λατρεία:) Για Whirr δε ξερω, δεν άκουσα αλλά παίρνω το τιπ με ευχαρίστηση.

Raggedy Man είπε...

Γιατί δεν τους θυμόμουν; Χμμμ... Θα περνούσα καμιά φάση με νοσηρό industrial το Μάιο.

Suicide Dots είπε...

Έχω την εντύπωση ότι πέρασες αρκετά μεγάλη περίοδο "μακριά" από την indie.

Δημοσίευση σχολίου