Up | Down

Από το Blogger.
 

Smith Westerns - Dye It Blonde

~ ~

Το 'Dye It Blonde' σου δείχνει οτι οι Smith Westerns μετακόμισαν από το γκαράζ στο σαλόνι τους. Μην περιμένεις να ακούσεις τη 'βρωμιά' του ντεμπούτου τους. Δε ξέρω αν το έκαναν με τη θέληση τους ή αν έπαιξε ρόλο η τζίφρα που έβαλαν στη Fat Possum Records. Σαφώς ανώτερο κατά τη γνώμη μου το ντεμπούτο. Δε λέω οτι δε μου άρεσε κι αυτό βέβαια. Το ακούω ευχάριστα αλλά μέχρι εκεί. Στο 'All Die Young' κάνω τις περισσότερες στάσεις..Κυκλοφορεί στις 11 Ιανουαρίου..

Genre: Surf Pop

Link: myspace / get it!

The Smith Westerns - All Die Young

Smith Westerns - Weekend from Fat Possum Records on Vimeo.

3 σχόλια:

Aris είπε...

Το chorus του All Die Young στο σημείο που κάνει "ουυυ" μου θυμίζει το chorus του moonage daydream του Bowie (η μουσική από πίσω όταν λέει "Keep your 'lectric eye on me babe").. Τι λες, κοπιάρισμα;

Suicide Dots είπε...

Δε ξέρω μωρέ. Ίσως ναι ίσως όχι. Παρόμοιο όμως. Και να είναι το έχουν κάνει καλά όμως οπότε ..χαχαχαχα
Πολύ λεπτομέρεια όμως. Δε θα με επηρέαζε αρνητικά.
Πάντως το All Die Young μου άρεσε σα κομμάτι και μου το θύμισες!! Θενκς:)

Aris είπε...

Τυχαία το ανακάλυψα, καθώς "ξεσκόνιζα" τα παλιά του Bowie. Όντως πολύ καλό το All Die Young!

Δημοσίευση σχολίου