Up | Down

Από το Blogger.
 

Braids - Native Speaker

~ ~

Το πήρε το μάτι μου σε αρκετά μπλογκς και ιντερνετικά περιοδικά. Το ακολουθούσαν συνέχεια καλές κριτικές και έτσι το κατέβασα λίγο σε φάση 'λες να είναι μούφα?..γιατί πρώτη φορά θα είναι?'. Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε αλλά σε φάση όχι και τόσο θόρυβο. Έχει πολύ καλές στιγμές αλλά μέχρι εκεί νομίζω. Εμφανείς επιρροές από Animal Collective αλλά και Bjork. Αν το ψάξεις στο mediafire θα το βρεις. Μου την πέσανε άσχημα που έδινα το Cut Copy, φάση emails και τα ρέστα..

Genre: Experimental Pop

Link: myspace

3 σχόλια:

Serpentine pad είπε...

γαμάτο αλμπουμάκι.και ειδικά το glass deers μεγάλο έπος

Suicide Dots είπε...

Και μένα το glass deers μου άρεσε πιο πολύ.
Γι'αυτό και έπαιξε από πάνω.

mystery falls down είπε...

Ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι διέρρευσε νωρίς (αναμενόταν να κυκλοφορήσει πέρυσι το καλοκαίρι, αλλά η δισκογραφική είχε άλλα σχέδια) και ότι το single 'Lemonade' ήταν εθιστικό και υποσχόμενο. Ωραίος είναι ο δίσκος, αν και έχω την εντύπωση ότι στο τέλος της χρονιάς δε θα το θυμόμαστε καν.

Δημοσίευση σχολίου