Up | Down

Από το Blogger.
 

Dirty Beaches - Badlands

~ ~

Στο πρώτο μισό γίνεσαι κλειστοφοβικός. Σου βγαίνουν τα κολλήματα. Ξέρεις, μήπως με φώναξε κάποιος, αυτοί οι μαλάκες γιατί με κοιτάνε..άσε, θα χωθώ στον ηλεκτρικό γιατί η καθαριότητα και τάξη του μετρό μου γυρνάνε τ'άντερα. Ξαφνικά το 'True Blue' μπαίνει στο βαγόνι κι εγώ ερωτεύομαι την απέναντι κοπέλα που μέχρι τώρα δεν την είχα δει καν. Ούτε κι αυτή φυσικά εμένα. Η συνέχεια επιβεβαιώνει το συναίσθημα και τα μάτια μου κολλάνε πάνω της. Αλλά μέχρι εκεί. Γνωστός χέστης, ξέρεις τώρα..'Black Nylon' και 'Hotel' έρχονται μαζί με τον τύπο και την παίρνουν μακριά. Μία απ'τα ίδια. Δε με χαλάει πλέον. Το έχω συνηθίσει. Badlucks&Badlands..

Genre: Loosing your love

Link: myspace

6 σχόλια:

M. είπε...

...τον γουσταρω αυτον το τυπο γιατι σου βγαζει αυτο το feeling του να θες να εξαφανιστεις μεσα στη νυχτα! οσο αφορα το Badlands ειναι το απλα το απολυτο road album!εδω και μερες παιζει συνεχεια!

καλη χρονια ειπαμε?... καλη χρονια λοιπον και ας αφησουμε λιγη απο τη μιζερια μας πισω...

inverted_a είπε...

Θα μπορούσε να 'ναι σε soundtrack του Lynch

Raggedy Man είπε...

Πολύ καλός δίσκος...

Suicide Dots είπε...

Μάκη καλή χρονιά ρε, δεν τα είπαμε. Όπως τα λες ακριβώς. Το βάζεις στο repeat και το αφήνεις εκεί.
Κι εσύ seagazing, σωστός. Άνετα.
Εγώ πάντως θέλω λίγο χρόνο για να συνηθίσω Ίντυ:)

Scary Rabbi είπε...

Καλή χρονιά κ από μένα σ όλους. όντως δισκάρα.S.D. τα καλύτερα έρχονται!

Suicide Dots είπε...

Καλή χρονιά φίλος!!!

Δημοσίευση σχολίου