Up | Down

Από το Blogger.
 

Gypsy Treasures - Buried Goods

~ ~

Είμαι στο καράβι με το μυαλό ψιλοκολλημένο έξω στο σκοτάδι. Ξαφνικά βλέπω ένα φως πίσω απ'τα σύννεφα να μεγαλώνει συνεχώς και να πλησιάζει. Το πόδι της Not Not Fun σκορπά τα σύννεφα, γδέρνει τον αέρα και χώνει το χέρι της στη θάλασσα ακριβώς δίπλα μου. Δέος ή χέσιμο? Δε ξέρω ακόμα. Τη βλεπω να ψάχνει. Το μάτι της γυαλίζει. Είναι και όμορφη ρε, αλλά τι άλλο θα μπορούσε να είναι..
Βγάζει απότομα το χέρι της..κάτι κρατά. Είμαι στο κατάστρωμα και περιμένω να δω τι θα κάνει. Σκάει μπροστά μου και τα χάνω. Σε φάση ακίνητος εντελώς και η μιλιά σιωπή. Κάτι σαν το πρώτο σου ραντεβού ever.
Απλώνει το χέρι της και μου προσφέρει το σεντούκι. Μουσικό ναυάγιο του 2005 λέει.
-Πάρτο.
-Μα..εγώ? Δεν είμαι άξιος..
-Στ'αρχίδια μου, όλοι οι άλλοι πάνω στο πλοίο ακούνε λαικά, πάρτο. Και καλό ταξίδι..
-Ευχαριστώ..
Απλώνω το θησαυρό στ'αυτιά μου και τα φώτα στο καράβι σβήνουν..Not Not Fun, θες να γίνεις το κορίτσι μου?

Genre: Psych

Link: get it!

5 σχόλια:

Raggedy Man είπε...

Κάτω τα ξερά σου ρε!

Suicide Dots είπε...

Χαχαχαχαχαχα...
Name the place..

Scary Rabbi είπε...

Αγόρι μου γλυκό..τί έχουμε εδώ;Σε λίγες ώρες θα σε κάνω να το ξεχάσεις το δισκάκι!χαχαχαχαχ

homewards είπε...

poli mprosta k'esi kai to blog sou file ! respect

Suicide Dots είπε...

Thanx ρε συ, αν και σε κάτι τέτοια κοκκινίζω..χαχαχα

Δημοσίευση σχολίου