Up | Down

Από το Blogger.
 

Tame Impala - Lonerism

~ ~

Πως γίνεται όταν ταξιδεύω να τυχαίνει ν'ακούω πάντα ωραία νέα άλμπουμς? Η αλήθεια πάντως είναι οτι με τούτο ήμουν κάπως επιφυλακτικός. Και χαίρομαι που τελικά κακώς ήμουν. Καθώς το άκουγα λοιπόν και βούλιαζα στον ορίζοντα, ένα βελάκι σχηματίστηκε πάνω απ'το κεφάλι μου. Έδειχνε σταθερά 60's-70's και σε πάρα πολλές στιγμές αυτό: "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band". Βέβαια τούτες οι προσεγγίσεις είναι επικίνδυνες οπότε απλά μένω στην αναφορά. Απλά ρε με πήγαν πολύ έντονα εκεί. Απ'την άλλη τα σύνθια βρωμοκοπάνε καύλα και γενικά ο δίσκος στάζει απόλαυση. Η λίστα φέτος αναμένεται να είναι δύσκολη υπόθεση..

Genre: Psych Pop

Link: stream

4 σχόλια:

fool είπε...

Έπος φίλε μου. Μεγάλος έρωτας μου κατσικώθηκε λέμε.
Ωραία πράγματα <3

Scary Rabbi είπε...

επιφυλακτικός γιατί ρε;μιλάμε για αριστούργημα.πάντα τους πίστευα αυτούς!

Suicide Dots είπε...

Δε ξέρω πόσες φορές το έχω ακούσει. Σοβαρά. Κόλλημα.

Δημήτρης Τότσιος είπε...

Πολύ δυνατό LP. O Kevin Parker έχει πολύ ταλέντο, ιδιοφυία. Επεξεργάζεται κάθε κομμάτι στην τελευταία του λεπτομέρεια. Πρώτη φορά κόλλησα με το InnerSpeaker και έκτοτε τους παρακουθώ.

Δημοσίευση σχολίου