Up | Down

Από το Blogger.
 

LA Vampires & Maria Minerva - The Integration

~ ~

Σε όσους δεν αρέσει ας μην το ακούν. Εμένα που μου άρεσε θα το ακούω. Και μου άρεσε και πολύ. Οι δυο τους έδεσαν πολύ ωραία και το αποτέλεσμα στοχεύει λίγο έως πολύ στην παλιά dance σκηνή. Εκείνοι που έζησαν εκείνη την εποχή ίσως μπορούν να το κρίνουν και καλύτερα. Η Minerva και το στυλ της προσθέτουν τα στοιχεία που δένουν το δίσκο με το σήμερα και το κάνει ν'ακούγεται φρέσκο. Στην κρίση σας..
 
Genre: Dub / Experimental / Dance
 

2 σχόλια:

Χρήστος Μίχος / Christos Michos είπε...

Όπως κατάλαβες μου άρεσε κι εμένα.Και σε μερικύς άλλους απ'ότι ξέρω.Έτσι είμαστε αρκετοί...Joint Forces!!! Κια τί δίκιο που έχεις για την παλιά σκηνή.Όμως αυτό είναι μετά σκηνή....

Suicide Dots είπε...

Ημουν σιγουρος για τη συμμαχια μας, χεχε;)

Δημοσίευση σχολίου