Up | Down

Από το Blogger.
 

Snapline - Phenomena

~ ~

Δεν έχω καμία σχέση με τη σκηνή της Κίνας. Δεν έχω ψάξει καθόλου τι διαμάντια μπορεί να κρύβονται εκεί. Τι στο διάολο ρε, δε γίνεται να μη σαλεύει τίποτα σε μια τόσο μεγάλη χώρα. Καθώς έψαχνα λοιπόν νέες κυκλοφορίες σε φάση post-punk και μετά από αρκετές αηδίες που άκουσα, έπεσα σ'αυτή. Διαβάζοντας λίγα πράγματα για τους Snapline και το "Phenomena" που κυκλοφόρησαν φέτος, διαπίστωσα ότι τα έξι από τα δέκα κομμάτια υπήρχαν και στην κυκλοφορία του 2010 με τίτλο "Future Eyes". Στην καρέκλα του παραγωγού μάλιστα καθόταν ο Martin Atkins των Public Image Ltd. Οι Snapline λοιπόν ξενέρωσαν απίστευτα με το αποτέλεσμα και απόφασισαν να ηχογραφήσουν ξανά αυτά τα κομμάτια και να τα βάλουν στο "Phenomena". Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακούσει το "Future Eyes" ακόμη, οπότε δεν έχω γνώμη για τις διαφορές. Το "Phenomena" πάντως μου προκάλεσε πολύ το ενδιαφέρον. Μου άρεσε αρκετά αυτή η μινιμαλιστική προσέγγιση. Ρε συ, τα τυπάκια σου δίνουν την εντύπωση ότι ΞΕΡΟΥΝ τι κάνουν. Μαλάκα, αν δεν είμαι άρρωστος και δεν ακούω καλά, ο δίσκος πραγματικά είναι πολύ γαμάτος..
 
Genre: Post Punk / No Wave
 
Link: stream
 

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου