Up | Down

Από το Blogger.
 

Camera Obscura - Desire Lines

~ ~

Καταρχήν να σου πω ότι στην άποψη μου για τους Camera Obscura δεν υπάρχει ίχνος αντικειμενικότητας. Δε θα μπορούσε. Ήμουν, είμαι και θα είμαι ερωτευμένος με την Tracyanne Campbell. Απλά τη λατρέυω. Τα παρατάω όλα για την πάρτη της, τι άλλο να σου πω. Το "My Maudlin Career" παίζει να είναι το πιο πολυακουσμένο άλμπουμ στ'αυτιά μου, από τότε που βγήκε. Σίγουρα δηλαδή. Και το "Desire Lines" στέκεται αρκετά κοντά στο "My Maudlin Career". Με τη διαφορά οτι τα κομμάτια εδώ είναι ακόμη πιο δουλεμένα. Σα να έχουν διαλέξει ένα τμήμα του "My Maudlin Career" και να το έχουν τελειοποιήσει. Αν και βέβαια εκεί υπήρχε το ομότιτλο "My Maudlin Career", που παίζει να είναι το καλύτερο κομμάτι τους κατά την ταπεινή μου γνώμη. Στο "Desire Lines" είναι πιο cool, πιο summer breeze φάση. Ίσως φταίει το οτι έχουν περάσει και κάποια χρόνια. Εντάξει, και η φωνή της Tracyanne έχει αλλάξει. Ακόμη και στο "Let's Get Out Of This Country" ακουγόταν πιο κοριτσάκι. Έχει ωριμάσει και ακούγεται πιο γαμάτη από ποτέ. Αν δεν το πήρατε γραμμή, το "Desire Lines" στριμάρει από σήμερα στο NPR. Bliss..
 
Genre: Twee / Pop
 
Link: stream
 

4 σχόλια:

absentminded είπε...

Ξαφνικά, είμαι μια σταλίτσα χαρούμενη.

Ανώνυμος είπε...

έρωτα... έρωτα....


Μ.

Suicide Dots είπε...

Ρε συ...νόμιζα ότι το είχες κλείσει τελείως το ρημαδι..χαίρομαι που επανηλθες :)

Suicide Dots είπε...

Αχ...αχ...

Δημοσίευση σχολίου