Up | Down

Από το Blogger.
 

Decades - S/T

~ ~

Έσκασε και το ντεμπούτο των Decades. Δεν τίθεται θέμα ότι δεν είναι ωραίο. Ίσως στο σύνολο να χάνει λίγο σε αντίκτυπο αλλά περιέχει πολύ δυνατές στιγμές. Δεν το έχω ακούσει όσο θα ήθελα, δεν το έχω αφομοιώσει, ο χρόνος αυτόν τον καιρό σκορπά τις ώρες μου αλόγιστα, αλλά είναι ξεκάθαρο οτι πρόκειται για μπάντα με πολλές δυνατότητες. Το "In Sequins" είναι απλά η πιο εύθραστη και πιο ερωτεύσιμη στιγμή του άλμπουμ. Καθαρή 80ίλα, ίσως θα έπρεπε να είχε βγει τότε. Βασικά θα ήθελα πολύ να είχε αλλά 9 "In Sequins" ο δίσκος αλλά νταξ, δε γίνεται..
 
Genre: Post Punk / Pop
 
Link: stream
 
 

3 σχόλια:

spiral είπε...

οκ, γάμησαν. θα ξηγηθείτε λίνκι, λατρεμένε μου;

Suicide Dots είπε...

Δεν έχω ρε συ, μόλις βρω θα στείλω :)

spiral είπε...

θενξ, θα περιμένω :-)

Δημοσίευση σχολίου