Αδερφέ, έπαθα ζημιά. Ζημιά με το "Antabus". Δε με ένοιαζε τι θα λέει το υπόλοιπο άλμπουμ ρε. Αρκούσε αυτό. Βρήκα το κομμάτι που μου έλειπε από τη συλλογή των 90's. Το άλμπουμ συνεχίζει να εκσπερματώνει και πιο κάτω. Τώρα το ακούω βασικά..
Yard Act - New Beginnings
-
Credit: James Winstanley
Following the announcement last month of their forthcoming third studio
album, “*You’re Gonna Need A Little Music*”, set to be re...
Πριν από 16 ώρες


3 σχόλια:
έχεις μήνυμα!
Μ.
bravo re,bravo
Νιώθεις :)
Δημοσίευση σχολίου